Dane podstawowe
|
3274
|
|
Zamówienia publiczne realizowane na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych
|
2112
|
|
Obwodowe komisje wyborcze
|
1176
|
|
Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta
|
1090
|
|
Komórki Organizacyjne
|
693
|
|
Wyniki postępowania rekrutacyjnego w Urzędzie Miasta
|
624
|
|
Zaproszenia do składania ofert
|
595
|
|
Uchwały podjęte
|
523
|
|
Radni Gminy Miejskiej Świdnik
|
523
|
|
Rekrutacja do przedszkoli i szkół
|
451
|
|
Podział Gminy Miejskiej Świdnik na okręgi wyborcze
|
377
|
|
Miejska Komisja Wyborcza
|
368
|
|
Zarządzenia
|
331
|
|
Ogłoszenia i wykazy o przeznaczeniu nieruchomości do zbycia, wydzierżawienia, najmu
|
316
|
|
Interpelacje radnych- kadencja 2018-2023
|
312
|
|
Numery kont bankowych
|
306
|
|
Zarządzenia Organu Wykonawczego
|
287
|
|
Ogłoszenie o przetargach na zbycie, najem i dzierżawę nieruchomości
|
271
|
|
Pracownicy Urzędu Miasta Świdnik
|
252
|
|
Pokoje, telefony
|
213
|
|
Podział Gminy Miejskiej Świdnik na obwody głosowania
|
195
|
|
Otwarte konkursy ofert- ogłoszenia
|
193
|
|
Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska w jednostkach gminnych
|
179
|
|
Podział Powiatu Świdnickiego na okręgi wyborcze
|
172
|
|
Podział Gminy Miejskiej Świdnik na okręgi wyborcze
|
171
|
|
Wybory Rady Miasta, Burmistrza Miasta Świdnik
|
171
|
|
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik
|
153
|
|
Decyzje środowiskowe
|
152
|
|
Struktura organizacyjna
|
148
|
|
Aktualności
|
147
|
|
Informacje ogólne
|
143
|
|
Wybory 2024
|
139
|
|
Obwodowe Komisje Wyborcze
|
135
|
|
Wybory - III kadencja
|
124
|
|
Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego
|
121
|
|
Ogłoszenia o konkursach na dyrektorów w jednostkach Gminy
|
115
|
|
Wykaz obowiązujących miejscowch planów zagospodarowania przestrzennego
|
115
|
|
Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków
|
108
|
|
Urzędnik wyborczy
|
107
|
|
Ogłoszenia o wolnych stanowiskach urzędniczych
|
106
|
|
Wykaz liczby radnych w wyborach samorządowych 2024r
|
105
|
|
Akty prawa miejscowego
|
101
|
|
Podział Gminy Miejskiej Świdnik na obwody głosowania
|
101
|
|
Pracownicy jednostek organizacyjnych i instytucji kultury
|
100
|
|
Budżet uchwalony
|
94
|
|
Informacje ogólne
|
94
|
|
stawki podatku
|
93
|
|
Kalendarz wyborczy
|
91
|
|
Wieloletnia prognoza finansowa
|
90
|
|
Sprawozdania
|
89
|
|
podstawa prawna
|
87
|
|
podatek od nieruchomości
|
82
|
|
Gminna Rada Pożytku Publicznego
|
80
|
|
Logotypy i księga znaku
|
78
|
|
Najbliższa sesja
|
78
|
|
Podział Powiatu Świdnickiego na okręgi wyborcze
|
77
|
|
Projekty planów zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań
|
76
|
|
Informacje o głosowaniu
|
68
|
|
2024
|
67
|
|
Otwarte konkursy ofert- wyniki
|
66
|
|
Obwodowe Komisje Wyborcze
|
64
|
|
Miejska Komisja Wyborcza
|
63
|
|
Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
|
63
|
|
Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów
|
62
|
|
Oświadczenia majątkowe
|
62
|
|
ePUAP
|
61
|
|
Obwodowe Komisje Wyborcze
|
61
|
|
Zarządzanie kryzysowe
|
60
|
|
Projekt budżetu
|
59
|
|
Protokoły z sesji
|
58
|
|
Kontakty z interesantami
|
58
|
|
Regulamin PSZOK w Gminie Miejskiej Świdnik
|
56
|
|
Honorowy Patronat Burmistrza Miasta Świdnik / Komitety Honorowe
|
54
|
|
Sprawozdania
|
53
|
|
2024
|
52
|
|
Skład
|
52
|
|
Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik
|
51
|
|
Wybory Rady Miasta, Burmistrza Miasta Świdnik
|
51
|
|
Pozostałe ogłoszenia
|
51
|
|
Decyzje o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
|
50
|
|
Najwyższa Izba Kontroli
|
50
|
|
Ogłoszenie otwartego konkursu
|
50
|
|
Raporty o stanie miasta
|
48
|
|
Podział Gminy Miejskiej Świdnik na okręgi wyborcze
|
48
|
|
Gminny Program Rewitalizacji Miasta Świdnik na lata 2022-2030
|
48
|
|
Program Opieki nad Zwierzetami Bezdomnymi oraz Zapobiegania Bezdomności
|
47
|
|
Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego - projekty
|
46
|
|
podstawa prawna
|
46
|
|
2024
|
46
|
|
Wybory samorządowe
|
45
|
|
Wykaz firm opróżniających zbiorniki bezodpływowe
|
44
|
|
Informacje dla wyborców niepełnosprawnych
|
44
|
|
podatek od nieruchomości
|
44
|
|
Zmiany
|
44
|
|
Urząd Miasta
|
43
|
|
zwolnienia
|
42
|
|
Rejestr Działalności Regulowanej
|
42
|
|
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik obszar Lotnisko
|
42
|
|
Petycje 2020
|
41
|
|
Uchwały
|
41
|
|
Inne informacje
|
41
|
|
Wyniki
|
40
|
|
Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Świdnik
|
40
|
|
Zamówienia publiczne
|
40
|
|
Wykaz miejsc przeznaczonych na bezpłatne umieszczanie urzędowych obwieszczeń wyborczych i plakatów komitetów wyborczych
|
40
|
|
Stypendia, nagrody i wyróżnienia Burmistrza Miasta Świdnik w dziedzinie sportu
|
40
|
|
Wybory Rady Miasta, Burmistrza Miasta Świdnik
|
40
|
|
Druki do pobrania
|
40
|
|
"Mobilny LOF" w Świdniku w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego
|
39
|
|
Historia zmian
|
39
|
|
2023
|
38
|
|
podstawa prawna
|
38
|
|
Lubelski Urząd Wojewódzki
|
38
|
|
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego zespołu Osiedli „Brzeziny-Kalina”
|
38
|
|
Plan adaptacji do zmian klimatu miasta Świdnik
|
37
|
|
Obwodowe Komisje Wyborcze
|
37
|
|
Redakcja biuletynu
|
37
|
|
Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Świdnik
|
37
|
|
Mapa serwisu
|
36
|
|
Pomoc publiczna
|
36
|
|
Informacje dla wyborców niepełnosprawnych
|
36
|
|
Petycje 2016
|
35
|
|
Strefa Aktywności Gospodarczej
|
35
|
|
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik rejon Al. Lotników Polskich
|
35
|
|
Konsultacje programu współpracy
|
34
|
|
Zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych
|
34
|
|
Informacje ogólne
|
34
|
|
Wybory ławników
|
33
|
|
Kalendarz wyborczy
|
33
|
|
Nabór na najem socjalny
|
32
|
|
Obwodowe komisje wyborcze
|
32
|
|
Dopłaty do czynszu
|
32
|
|
2009 rok
|
32
|
|
Optymalizacja połączeń pomiędzy drogą ekspresową S17/12 i Portem Lotniczym poprzez budowę ul. Kusocińskiego
|
32
|
|
Informacje ogólne dotyczące wyborów
|
31
|
|
Wyniki
|
31
|
|
2011 rok
|
31
|
|
Informacje ogólne dotyczące wyborów
|
31
|
|
Zawiadomienia o zgromadzeniach publicznych
|
31
|
|
2015 rok
|
30
|
|
2023 rok
|
30
|
|
Informacje ogólne dotyczące wyborów
|
30
|
|
Wybory Rady Miasta, Burmistrza Miasta Świdnik
|
30
|
|
2013 rok
|
30
|
|
Skład Świdnickiej Rady Seniorów
|
30
|
|
Informacje ogólne
|
30
|
|
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Osiedla ADAMPOL
|
29
|
|
Łowiectwo
|
29
|
|
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnika – zespół przemysłowo-składowy
|
28
|
|
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
|
28
|
|
Statut Świdnickiej Rady Seniorów
|
28
|
|
Kwalifikacja wojskowa
|
28
|
|
Przebudowa budynku siedziby PSONI Koło w Świdniku przy ul Kościuszki 8
|
28
|
|
Rada Miasta
|
28
|
|
2020 rok
|
28
|
|
Zarząd
|
27
|
|
Program Rewitalizacji 2007-2015 - konsultacje
|
27
|
|
Stypendia naukowe
|
27
|
|
Statystyka odwiedzin
|
27
|
|
Wykaz ofert
|
27
|
|
Centrum Aktywności Społecznej w Świdniku
|
26
|
|
Zawiadomienia
|
26
|
|
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik rejon Aleja Armii Krajowej - wschód
|
25
|
|
Regulamin Organizacyjny UM
|
25
|
|
Skład Młodzieżowej Rady Miasta Świdnik
|
25
|
|
Opracowanie Planu gospodarki Niskoemisyjnej w Gminie Miejskiej Świdnik
|
25
|
|
Petycje 2017
|
25
|
|
2023
|
24
|
|
Konsultacje społeczne
|
24
|
|
Regionalna Izba Obrachunkowa
|
24
|
|
Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
|
24
|
|
Taryfy za pobór wody i odprowadzanie ścieków na terenie Gminy Miejskiej Świdnik
|
24
|
|
Program ochrony środowiska dla Gminy Miejskiej Świdnik
|
23
|
|
Dostępność
|
23
|
|
2021 rok
|
23
|
|
Media społecznościowe
|
23
|
|
Budowa ulicy Św. Brata Alberta w Świdniku na odcinku od skrzyżowania z ul. Klonową do km 0+142,53
|
23
|
|
Budowa infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 7 w Świdniku
|
23
|
|
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Świdniku
|
22
|
|
Powszechny Spis Rolny
|
22
|
|
2012 rok
|
22
|
|
Aktualności
|
21
|
|
Informacje ogólne
|
21
|
|
Opłata skarbowa
|
21
|
|
Logo i księga znaków
|
21
|
|
Budowa boiska piłkarskiego w ramach programu „Blisko-Boisko”
|
21
|
|
Informacja o wyniku przetargu na zbycie akcji spółki ”HALA TARGOWA” Spółka Akcyjna z siedzibą w Świdniku
|
21
|
|
Informacja o złożonych wnioskach
|
21
|
|
Petycje
|
20
|
|
Uchwały
|
20
|
|
Inne informacje
|
20
|
|
Informacje ogólne
|
20
|
|
Poprawa dostępności komunikacyjnej i transportowej Parku Przemysłowego w Świdniku
|
20
|
|
Strategie rozwoju gminy 2015-2025
|
20
|
|
2015
|
20
|
|
Ewidencje, rejestry, archiwa
|
20
|
|
Lokalny Program Rewitalizacji Miasta Świdnik na lata 2016-2023
|
20
|
|
Obwieszczenia
|
20
|
|
Wzory formularzy
|
20
|
|
Informacja o wynikach
|
19
|
|
Sprzedaż węgla
|
19
|
|
Budowa ul. Malinowskiego do skrzyżowania z ul. Bronisława Czecha wraz z infrastrukturą towarzyszącą
|
19
|
|
Tryb rozpatrywania skarg, wniosków i petycji
|
19
|
|
Obwodowe Komisje Wyborcze
|
19
|
|
Informacja roczna o złożonych petycjach
|
19
|
|
Świdnicka Rada Kobiet
|
19
|
|
Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu „Moje Boisko-Orlik 2012” przy SP3/G1
|
18
|
|
podmiot opodatkowania
|
18
|
|
Program wspólpracy obowiązujący
|
18
|
|
Dowozy dzieci i uczniów
|
18
|
|
Ogłoszenia dla rolników i hodowców zwierząt gospodarskich
|
18
|
|
Stypendia w dziedzinie działalności artystycznej
|
18
|
|
Regulamin pracy Rady Miasta
|
18
|
|
termin powstania obowiązku podatkowego
|
18
|
|
Oświadczenie
|
18
|
|
"Zielony LOF" w Świdniku w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego
|
18
|
|
Dla nauczycieli
|
17
|
|
Ogłoszenia Urzędu Miasta
|
17
|
|
2018 rok
|
17
|
|
Ankiety
|
17
|
|
Majątek
|
17
|
|
Program usuwania wyrobów zawierających azbest dla Gminy Miejskiej Świdnik
|
17
|
|
Informacje dotyczące wyborów dla wyborców niepełnosprawnych
|
17
|
|
Budowa kompleksu sportowego w ramach programu „Moje Boisko – Orlik 2012” przy SP 5 w Świdniku
|
17
|
|
Tryb rozpatrywania sprawy
|
17
|
|
Pozwolenia wodnoprawne
|
17
|
|
Klauzule informacyjne
|
17
|
|
Rozbudowa systemu oczyszczania i odprowadzania wód deszczowych w Gminie Miejskiej Świdnik
|
16
|
|
Statut Młodzieżowej Rady Miasta
|
16
|
|
Przewodniczący Rady/Zastępcy
|
16
|
|
Wnioskowanie o Mieszkanie Plus w Świdniku
|
16
|
|
Przeprowadzanie postępowania konkursowego na stanowisko dyrektora szkoły/placówki
|
16
|
|
Kontakt z radnymi
|
16
|
|
Opłata targowa
|
16
|
|
Podatki
|
16
|
|
Zasady nadzoru właścicielskiego
|
16
|
|
Wykaz miejsc do umieszczania urzędowych obwieszczeń i plakatów wyborczych
|
16
|
|
Wzory dokumentów
|
16
|
|
Emisja obligacji
|
16
|
|
Terminy posiedzeń komisji Rady Miasta
|
16
|
|
2016 rok
|
15
|
|
Informacje dla osób niepełnosprawnych
|
15
|
|
Honorowy Obywatel/Zasłużony dla Miasta
|
15
|
|
Podatki
|
15
|
|
Dofinansowanie kształcenia młodocianego pracownika
|
15
|
|
Stypendia/Nagrody BMŚ
|
15
|
|
Nagroda w dziedzinie kultury
|
15
|
|
Prace geologiczne
|
15
|
|
Informacje dot. sprawozdań finansowych
|
15
|
|
Obwieszczenia i zawiadomienia
|
14
|
|
2010 rok
|
14
|
|
Program użyczania ekokompostowników
|
14
|
|
Petycje 2022
|
14
|
|
Należności cywilnoprawne
|
14
|
|
Dopłata do czynszu dla najemców którzy utracili dochody z powodu COVID-19
|
14
|
|
stawki opłaty, zasady ustalania i poboru, terminy płatności
|
14
|
|
podstawa opodatkowania
|
14
|
|
przedmiot opodatkowania
|
14
|
|
Sprawozdania z realizacji programu współpracy
|
14
|
|
Analiza stanu gospodarki odpadami w Gminie Miejskiej Świdnik
|
14
|
|
Dofinansowanie funkcjonowania miejsc opieki w żłobku nr 3 w ramach programu „Maluch+”
|
14
|
|
Strategie rozwoju miasta 2009
|
13
|
|
Rewitalizacja obszaru przy ul. Stefana Wyszyńskiego w Świdniku kierunkiem rozwoju przedsiębiorczości lokalnej oraz wzmocnienia jej potencjału, w tym kulturowego
|
13
|
|
Przebudowa ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Świdniku
|
13
|
|
Wybory 2018
|
13
|
|
Przebudowa pływalni i sali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Świdniku
|
13
|
|
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik rejony ulic Sosnowej i Kolorowej
|
13
|
|
Informacje o zamiarze udostępnienia kanału technologicznego
|
13
|
|
Budowa ul. Klonowej w Świdniku wraz z oswietleniem oraz siecią kanalizacji deszczowej i sanitarnej - I etap
|
13
|
|
Czyste podwórko
|
13
|
|
Urząd Skarbowy
|
13
|
|
Petycje 2024
|
13
|
|
stawki podatku
|
13
|
|
Podstawy prawne
|
13
|
|
Czynsze w lokalach podległych Gminie
|
13
|
|
Rozwój lokalny
|
13
|
|
Rewitalizacja północnych obszarów przyległych do strefy przemysłowej miasta Świdnik
|
12
|
|
Zasady dostępu do informacji publicznej
|
12
|
|
Zdalna szkoła + wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej
|
12
|
|
Bezpieczny pieszy w Gminie Miejskiej Świdnik
|
12
|
|
Podstawa prawna
|
12
|
|
Petycje 2018
|
12
|
|
Zakres działania Wydziału Edukacji
|
12
|
|
Wykaz miejsc przeznaczonych na bezpłatne umieszczanie urzędowych obwieszczeń wyborczych i plakatów komitetów wyborczych
|
12
|
|
2017 rok
|
12
|
|
Budowa ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Świdniku od ul. Spokojnej do drogi krajowej Nr 17
|
12
|
|
Głosowanie korespondencyjne
|
12
|
|
2022 rok
|
12
|
|
Obowiązek szkolny i nauki
|
12
|
|
Kontakty z interesantami
|
12
|
|
Kalendarium roczne
|
12
|
|
Przebudowa drogi dojazdowej w rejonie ul. Janusza Kusocińskiego w Świdniku (ul. Akacjowa)
|
12
|
|
Inne organy
|
12
|
|
Kompetencje Rady
|
12
|
|
Archiwum
|
12
|
|
Urzędnik Wyborczy
|
12
|
|
Program współpracy na 2017 rok
|
12
|
|
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
|
12
|
|
Wymagania dla przedsiębiorców opróżniających zbiorniki bezodpływowe
|
12
|
|
Wybory do Rady Powiatu w Świdniku
|
12
|
|
Statut
|
12
|
|
Małe granty- instrukcja
|
12
|
|
Adaptacja hotelu przy ul. Hotelowej w Świdniku na mieszkania socjalne
|
12
|
|
Rozporządzenia Powiatowego Lekarza Weterynarii
|
12
|
|
Strategia rozwoju elektromobilności Gminy Miejskiej Świdnik na lata 2020-2026
|
11
|
|
Klauzula informacyjna dla osoby fizycznej składającej oświadczenie majątkowe
|
11
|
|
Dopisanie do spisu wyborców w miejscu pobytu czasowego
|
11
|
|
Fundusze strukturalne - projekty społeczne
|
11
|
|
Stanowiska
|
11
|
|
wykaz miejsc do umieszczania plakatów wyborczych
|
11
|
|
głosowanie korespondencyjne
|
11
|
|
Adaptacja budynku kina Lot na Centrum Kultury w Świdniku
|
11
|
|
ulgi
|
11
|
|
Wykaz miejsc przeznaczonych na bezpłatne umieszczanie urzędowych obwieszczeń wyborczych i plakatów komitetów wyborczych
|
11
|
|
przedmiot opodatkowania
|
11
|
|
Wybory, referenda
|
11
|
|
Wykaz liczby radnych w wyborach samorządowych 2018r
|
11
|
|
Budowa ul. Chryzantemowej w Świdniku
|
11
|
|
głosowanie przez pełnomocnika
|
11
|
|
Budowa sięgacza z ulicy Cisowej nr 105552L w Świdniku
|
11
|
|
Wyniki kontroli realizacji zadania
|
11
|
|
Wzmocnienie stopnia cyfryzacji urzędów oraz wdrożenia e-usług publicznych dla mieszkańców Miasta Świdnik, Gminy Konstantynów i Gminy Skierbieszów
|
11
|
|
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik - rejon ulicy Klonowej
|
11
|
|
Podział Gminy Miejskiej Świdnik na obwody głosowania
|
11
|
|
Informacje o głosowaniu
|
11
|
|
Asystent ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkołach prowadzonych przez Gminę Miejską Świdnik
|
11
|
|
Informacje dla osób niepełnosprawnych
|
11
|
|
termin płatności
|
11
|
|
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik - strefa Aktywności Gospodarczej Obszar B
|
11
|
|
Zawiadomienie o imprezie artystycznej lub rozrywkowej
|
11
|
|
Urzędnik wyborczy
|
11
|
|
Przebudowa infrastruktury boisk piłkarskich objętych zadaniem "Przebudowa stadionu przy ul. Sportowej w Świdniku".
|
11
|
|
Informacje o głosowaniu
|
11
|
|
Zwiększenie stopnia cyfryzacji i cyberbezpieczeństwa Gminy Miejskiej Świdnik
|
11
|
|
Informacja o wyniku aukcji na nabycie akcji WSK PZL-Świdnik S.A.
|
11
|
|
Imprezy masowe
|
11
|
|
Inne
|
11
|
|
Miejska Komisja Wyborcza
|
11
|
|
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik rejon ul. Generała Stanisława Maczka
|
11
|
|
Kontakty z interesantami
|
10
|
|
2022
|
10
|
|
Loteria PIT
|
10
|
|
termin powstania obowiązku podatkowego
|
10
|
|
Urząd Kontroli Skarbowej
|
10
|
|
Wniosek o wydanie nalepki określającej rodzaj paliwa wykorzystywanego do napędu pojazdu
|
10
|
|
Komunikaty
|
10
|
|
Głosowanie przez pełnomocnika
|
10
|
|
Budowa ul. Gen. S. Roweckiego Grota w Świdniku
|
10
|
|
Na dobry początek
|
10
|
|
Obwodowe Komisje Wyborcze
|
10
|
|
Słownik skrótów
|
10
|
|
Kontrole przeprowadzone w UM Świdnik
|
10
|
|
Świdnicka Rada Seniorów
|
10
|
|
Opłata za umieszczenie reklamy na terenie gminy
|
10
|
|
Konkurs na wybór wspólnika i inwestora finansowego do Spółki Celowej
|
10
|
|
Ogłoszenie o przetargu na zbycie akcji spółki ”HALA TARGOWA” Spółka Akcyjna z siedzibą w Świdniku
|
10
|
|
Informacje o dopisaniu do spisu wyborców
|
10
|
|
Informacja
|
10
|
|
Świdnik przyjazny środowisku –edycja II – budynki mieszkalne (kolektory słoneczne)
|
10
|
|
Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik
|
10
|
|
Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej nr 105609L - ul. Niepodległości w Świdniku, przy szpitalu
|
10
|
|
Budowa zadaszenia boiska piłkarskiego przy ul. Sportowej w Świdniku
|
10
|
|
Realizacja praw osób
|
10
|
|
Opłaty za przedszkola
|
10
|
|
Głosowanie przez obywateli Unii Europejskiej niebędących obywatelami polskimi
|
10
|
|
Wykaz liczby radnych w wyborach samorządowych 2014r
|
10
|
|
Opracowanie Programu Rewitalizacji Miasta Świdnik
|
10
|
|
Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim – edycja II (projekt partnerski)
|
10
|
|
Modernizacja ul. Okulickiego w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą na odcinku od ul. Wyspiańskiego do ul. Kosynierów
|
10
|
|
2019
|
10
|
|
Sposób głosowania
|
9
|
|
Przebudowa ulicy Targowej w Świdniku wraz z odwodnieniem
|
9
|
|
Program usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miejskiej Świdnik
|
9
|
|
Przebudowa 4 kortów tenisowych i budowa zaplecza sanitarno – szatniowego przy ul. Fabrycznej w Świdniku
|
9
|
|
Przebudowa sieci ulic w osiedlu Żwirki i Wigury w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą (ul. Puławskiego, ul. Matejki, ul. Szopena, ul. Miła, ul. Kwiatowa, ul. Willowa)
|
9
|
|
Informacje o dopisaniu do spisu wyborców
|
9
|
|
Opłata za zmniejszoną retencję terenową
|
9
|
|
Rozbudowa infrastruktury sportowej przy Zespole Szkół Nr 2 w Świdniku - budowa kortu tenisowego
|
9
|
|
zwolnienia
|
9
|
|
Ławki Niepodległości
|
9
|
|
podmiot opodatkowania
|
9
|
|
Budowa Al. NSZZ Solidarność wraz z infrastrukturą towarzyszącą – Etap I (od Al. Lotników Polskich do ul. Ks. Kan. J. Hryniewicza)
|
9
|
|
„Świdnik przyjazny środowisku – edycja II – budynki mieszkalne (pompy ciepła i ogniwa fotowoltaiczne)”
|
9
|
|
Budowa szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 5
|
9
|
|
Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych
|
9
|
|
Świdnik przyjazny środowisku
|
9
|
|
Budowa lodowiska przy SP 5 w ramach programu Biały Orlik
|
9
|
|
Program Ograniczania Niskiej Emisji dla Gminy Miejskiej Świdnik
|
9
|
|
Modernizacja placu zabaw przy Kruczkowskiego w Świdniku
|
9
|
|
Głosowanie w lokalu wyborczym przy użyciu nakładki do głosowania sporządzonej w alfabecie Braille'a
|
9
|
|
Budowa bieżni, skoczni w dal i skoczni wzwyż przy Zespole Szkół nr 2 w Świdniku
|
9
|
|
Wykaz miejsc do umieszczania urzędowych obwieszczeń i plakatów wyborczych
|
9
|
|
Budowa ul. Sosnowej w Świdniku na odcinku od ul. Rubinowej do ul. Kolorowej
|
9
|
|
Dopisanie do spisu wyborców za granicą
|
9
|
|
Głosowanie korespondencyjne
|
9
|
|
Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej w Gminie Miejskiej Świdnik
|
9
|
|
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik rejon ul. Spółdzielczej
|
9
|
|
Sprawozdania
|
9
|
|
Utworzenie w 2020 roku 125 nowych miejsc w instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, w tym w zakresie wydatków inwestycyjnych: budowa żłobka oraz utworzenie placu zabaw w Żłobku Miejskim w Świdniku, ul. Bartłomieja Kopera, 21-040 Świdnik
|
9
|
|
Promocja Strefy Aktywności Gospodarczej przy Porcie Lotniczym Lublin w Świdniku
|
9
|
|
Budowa krytej pływalni oraz budowa boiska do plażowej piłki nożnej, boiska do siatkówki plażowej, boiska wielofunkcyjnego, boiska do koszykówki ulicznej, siłowni i placu sprawnościowego przy ul. Fabrycznej w Świdniku
|
9
|
|
Remont zaplecza sanitarno-szatniowego i sali gimnastycznej w obiekcie sportowym przy Szkole Podstawowej nr 5 w Świdniku
|
9
|
|
Głosowanie poza miejscem zamieszkania – zaświadczenie o prawie do głosowania
|
9
|
|
termin płatności
|
9
|
|
Informacje ogólne
|
9
|
|
Przebudowa ul. Kopernika w Świdniku (od ul. Niepodległości do ul. Racławickiej)
|
9
|
|
Wydawanie zaświadczeń o wpisie do ewidencji niepublicznych szkół lub niepublicznych placówek oświatowych w Świdniku
|
9
|
|
Przebudowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu dróg gminnych - ul. Niepodległości (nr 105609L) i ul. Baczyńskiego (nr 105545L) w Świdniku
|
8
|
|
Strategie rozwoju miasta 1998
|
8
|
|
Burmistrz
|
8
|
|
Urzędnik Wyborczy
|
8
|
|
Rozbudowa infrastruktury sportowej przy Gimnazjum Nr 1 w Świdniku – budowa bieżni
|
8
|
|
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej PEC w Świdniku Sp z o o
|
8
|
|
Zaproszenie do wzięcia udziału w aukcji na nabycie akcji WSK PZL Świdnik S.A.
|
8
|
|
Budowa kompleksu sportowego w ramach programu „Moje Boisko – Orlik 2012” przy Gimnazjum nr 1 w Świdniku
|
8
|
|
Informacje o głosowaniu
|
8
|
|
2023
|
8
|
|
Dopisanie do spisu wyborców w dniu wyborów
|
8
|
|
Informacje o głosowaniu
|
8
|
|
Petycje 2019
|
8
|
|
Zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych
|
8
|
|
Program współpracy na 2015 rok
|
8
|
|
2014 rok
|
8
|
|
Prawo lokalne
|
8
|
|
Informacje dot. sprawozdań finansowych
|
8
|
|
Rozbudowa ulicy Sosnowej w Świdniku na odcinku od ul. Kolorowej do ul. Legionów Polskich
|
8
|
|
Wydawanie zezwoleń na założenie publicznej szkoły lub placówki w Świdniku, prowadzonej przez inne niż JST osoby prawne lub fizyczne
|
8
|
|
Dopisanie do spisu wyborców żołnierzy, ratowników, policjantów, funkcjonariuszy BOR, Straży Granicznej, Państwowej Straży Pożarnej oraz Służby Więziennej
|
8
|
|
Budowa ul. Traugutta i ul. Pola w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą
|
8
|
|
podstawa prawna
|
8
|
|
2019 rok
|
8
|
|
Zakup pojazdu wraz z zabudową i wyposażeniem na potrzeby Eko-Patrolu dla Straży Miejskiej w Świdniku
|
8
|
|
Budowa sieci ulic na osiedlu Olimpijczyków wraz z infrastrukturą towarzyszącą
|
8
|
|
Ewidencja obiektów świadczących usługi hotelarskie, niebędących obiektami hotelarskimi
|
8
|
|
Kalendarz wyborczy
|
8
|
|
Rozbudowa infrastruktury sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Świdniku
|
8
|
|
Budowa szkolnego placu zabaw przy zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 – Szkole Podstawowej Nr 4 w Świdniku w ramach programu ,,Radosna Szkoła’’
|
8
|
|
Program Rewitalizacji 2007-2015
|
7
|
|
Petycje 2021
|
7
|
|
Strategie rozwoju miasta 2004
|
7
|
|
Organy
|
7
|
|
Rada Nadzorcza
|
7
|
|
MDR Świdnik Sp. z o.o.
|
7
|
|
Przedsiębiorstwo Komunalne Pegimek Sp z o o
|
7
|
|
Obwieszczenie Burmistrza Miasta
|
7
|
|
2020
|
7
|
|
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik - rejon Al. NSZZ Solidarność
|
7
|
|
Pod biało-czerwoną
|
7
|
|
Budowa szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 3 w Świdniku w ramach programu „Radosna Szkoła”
|
7
|
|
stawki podatku
|
7
|
|
Informacje dotyczące wyborów dla wyborców niepełnosprawnych
|
7
|
|
Budowa ulic Leśnej, Orzechowej, Parkowej, Różanej, Przy Lesie, Gajowej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą
|
7
|
|
Informacje o głosowaniu
|
7
|
|
Zgłaszanie padłych lub pochodzących z kolizji dorgowych zwierząt oraz przypadków wystąpienia objawów wskazujących na wściekliznę
|
7
|
|
Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Świdniku
|
7
|
|
Lokum - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp z o o
|
6
|
|
Przebudowa przejść dla pieszych na skrzyżowaniu dróg gminnych - ul. Niepodległości (nr 105609L) i ul. Wyspiańskiego (nr 105666L) w Świdniku
|
6
|
|
Zakup zestawu ratownictwa medycznego dla OSP w Świdniku
|
6
|
|
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik - rejon ulicy Krępieckiej
|
6
|
|
Program Rewitalizacji 2004-2006
|
6
|
|
2023
|
6
|
|
Młodzieżowa Rada Miasta
|
6
|
|
Wzory dokumentów
|
6
|
|
Informacje o dopisaniu do spisu wyborców
|
6
|
|
Wykaz miejsc do umieszczania urzędowych obwieszczeń i plakatów wyborczych
|
6
|
|
Wybory Sejm/Senat
|
5
|
|
Informacje ogólne
|
5
|
|
Informacje ogólne
|
5
|
|
2022
|
5
|
|
Na rok 2024
|
5
|
|
Zapewnienie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Miasta Świdnik
|
5
|
|
przedmiot opodatkowania
|
5
|
|
Wyniki
|
5
|
|
Uchwały
|
5
|
|
Pojazdy elektryczne w służbie ochrony środowiska – zakup pojazdów elektrycznych wraz z wyposażeniem dla Straży Miejskiej w Świdniku
|
4
|
|
Urzędnik wyborczy
|
4
|
|
Urzędnik wyborczy
|
4
|
|
2022
|
4
|
|
Informacje ogólne dotyczące wyborów
|
4
|
|
Ochrona środowiska, gospodarka odpadami komunalnymi i rolnictwo
|
4
|
|
Informacje o dopisaniu do spisu wyborców
|
4
|
|
termin płatności
|
4
|
|
Zadania dofinansowane z innych źródeł zewnętrznych
|
4
|
|
Dostępne szkoły w Gminie Miejskiej Świdnik- Szkoła Podstawowa nr 5 i Szkoła Podstawowa nr 7
|
4
|
|
Informacje dotyczące wyborów dla wyborców niepełnosprawnych
|
4
|
|
Informacje o dopisaniu do spisu wyborców
|
4
|
|
Na rok 2023
|
4
|
|
Informacje dla osób niepełnosprawnych
|
4
|
|
2023
|
4
|
|
Informacje o głosowaniu
|
4
|
|
Informacje dla wyborców niepełnosprawnych
|
4
|
|
Opłaty
|
3
|
|
Polityka senioralne EFS PLUS
|
3
|
|
Informacje dotyczące wyborów dla wyborców niepełnosprawnych
|
3
|
|
Informacje o głosowaniu
|
3
|
|
Rejestr instytucji kultury
|
3
|
|
Obwieszczenie Burmistrza Miasta
|
3
|
|
2021
|
3
|
|
Sesje
|
3
|
|
2021
|
3
|
|
Miejski Klub Sportowy Avia Świdnik Sp z o o
|
3
|
|
Wybory 2020
|
3
|
|
Informacje o biuletynie
|
3
|
|
Asystent rodziny
|
3
|
|
Otwarte konkursy ofert
|
3
|
|
Budowa ul. Witolda Pileckiego w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą
|
3
|
|
Głosowanie w kraju osób stale przebywających za granicą
|
3
|
|
Budowa ogólnodostępnej infrastruktury do ładowania pojazdów elektrycznych w Gminie Miejskiej Świdnik
|
3
|
|
Informacje o głosowaniu
|
3
|
|
Informacje dot. sprawozdań finansowych
|
3
|
|
Wykaz miejsc do umieszczania urzędowych obwieszczeń i plakatów wyborczych
|
3
|
|
Głosowanie w szpitalach, domach pomocy społecznej, zakładach karnych i aresztach śledczych oraz w domach studenckich
|
3
|
|
2022
|
3
|
|
Obwodowe Komisje Wyborcze
|
3
|
|
Rejestr żłobków i klubów dziecięcych
|
3
|
|
Zarząd
|
3
|
|
2023
|
3
|
|
Załatwianie spraw w Urzędzie
|
3
|
|
2022
|
3
|
|
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik - strefa Aktywności Gospodarczej Obszar A
|
3
|
|
Wykaz miejsc do umieszczania urzędowych obwieszczeń i plakatów wyborczych
|
3
|
|
termin powstania obowiązku podatkowego
|
3
|
|
Zastępcy burmistrza
|
3
|
|
Budowa ulicy Kopera w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą
|
2
|
|
Informacje o głosowaniu
|
2
|
|
Rada Nadzorcza
|
2
|
|
Spółki
|
2
|
|
Opieka wytchnieniowa
|
2
|
|
Rada Nadzorcza
|
2
|
|
Budżet
|
2
|
|
2023
|
2
|
|
opłata od posiadania psa
|
2
|
|
Wybory Prezydenta RP
|
2
|
|
Informacje o dopisaniu do spisu wyborców
|
2
|
|
Posiłek w szkole i w domu
|
2
|
|
Fundusz Dróg Samorządowych
|
2
|
|
Kalendarz Wyborczy
|
2
|
|
Petycje
|
2
|
|
podatek od środków transportowych
|
2
|
|
podmiot opodatkowania
|
2
|
|
Remont ulicy Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Świdniku (odcinek od ul. Racławickiej do drogi krajowej S17)
|
2
|
|
2023
|
2
|
|
Urzędnik Wyborczy
|
2
|
|
2023
|
2
|
|
Budowa ulic Wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Świdniku
|
2
|
|
Jednostki organizacyjne i instytucje kultury
|
2
|
|
Rada Nadzorcza
|
2
|
|
Program współpracy
|
2
|
|
Informacje dla osób niepełnosprawnych
|
2
|
|
Promocja Miasta
|
2
|
|
Obwodowe Komisje Wyborcze
|
2
|
|
Akty normatywne i inne akty prawne
|
2
|
|
Współpraca z organizacjami pozarządowymi i sport
|
2
|
|
zwolnienia
|
2
|
|
Burmistrz Miasta
|
2
|
|
Petycje 2023
|
2
|
|
Wybory 2014
|
2
|
|
Aktualności
|
2
|
|
Wykaz miejsc do umieszczania urzędowych obwieszczeń i plakatów wyborczych
|
2
|
|
Zarząd
|
2
|
|
Zadania dofinansowane z funduszy unijnych
|
2
|
|
Informacje dla wyborców niepełnosprawnych
|
2
|
|
Referendum ogólnokrajowe
|
1
|
|
Szkoły podstawowe
|
1
|
|
Nagrania z sesji Rady- kadencja 2018-2023
|
1
|
|
Dopisanie do spisu wyborców wyborcy niepełnosprawnego w wybranym przez niego obwodzie głosowania
|
1
|
|
Dostosowanie przestrzeni publicznej Urzędu Miasta Świdnik do potrzeb osób niepełnosprawnych
|
1
|
|
Sekretarz
|
1
|
|
podatek rolny
|
1
|
|
Jawność finansów publicznych
|
1
|
|
Wybory do PE 2019
|
1
|
|
Oświadczenia
|
1
|
|
2011
|
1
|
|
Budowa wiaty zadaszeniowej targowiska miejskiego wraz z montażem paneli fotowoltaicznych w Świdniku
|
1
|
|
Licea
|
1
|
|
2022
|
1
|
|
Urzędnik Wyborczy
|
1
|
|
Zarząd
|
1
|
|
podatek leśny
|
1
|
|
Wykaz miejsc do umieszczania urzędowych obwieszczeń i plakatów wyborczych
|
1
|
|
10 maj 2020
|
1
|
|
Zakup zeroemisyjnych autobusów wodorowych dla Gminy Miejskiej Świdnik
|
1
|
|
Modernizacja kanalizacji deszczowej w ul Wyspiańskiego
|
1
|
|
Strategia, Studium, Plany i Programy
|
1
|
|
Informacje dla osób niepełnosprawnych
|
1
|
|
Tarcza antykryzysowa
|
1
|
|
Korpus Wsparcia Seniorów
|
1
|
|
Interpretacje podatkowe
|
1
|
|
Pozostałe jednostki
|
1
|
|
2022
|
1
|
|
Opłata za zajęcie pasa drogowego
|
1
|
|
Budowa Multifunkcyjnego Centrum Rozwoju w Świdniku
|
1
|
|
28 czerwiec 2020
|
1
|
|
Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Tadeusza Kościuszki
|
1
|
|
Miejskie Centrum Profilaktyki
|
1
|
|
2019
|
1
|
|
Rządowy Fundusz Polski Ład- Program Inwestycji Strategicznych
|
1
|
|
Małe granty
|
1
|
|
Ochrona danych osobowych
|
1
|
|
2022
|
1
|
|
Remont ul. Struga w Świdniku
|
1
|
|
Pomoc społeczna
|
1
|
|