Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Świdnik

Logo - Urząd Miasta Świdnik

Urząd Miasta Świdnik - informacje

Dane teleadresowe

Adres
ul. Stanisława Wyspiańskiego 27
21-040 Świdnik
Powiat Świdnicki
Telefon
81 751 76 09
Fax
81 751 76 08
E-mail

Strona internetowa
Numer konta
UWAGA: Zmiana kont bankowych (więcej informacji w zakładce Numery kont bankowych)
Dla operacji krajowych:
Podatki i Opłaty:
95 1020 3176 0000 5802 0013 7885
Gospodarowanie odpadami komunalnymi:
66 1020 3147 0000 8602 0143 9603
Rachunek podstawowy budżetu (ORGAN):
12 1020 3147 0000 8102 0150 7847
Sumy depozytowe:
02 1020 3176 0000 5202 0013 8495
Dla operacji zagranicznych:
Kod BIC (SWIFT): BPKOPLPW
PL 95 1020 3176 0000 5802 0013 7885
NIP
Gmina Miejska Świdnik: 712-29-04-551
Urząd Miasta Świdnik: 713-10-04-114
REGON
Gmina Miejska Świdnik: 431019359
Urząd Miasta Świdnik: 000525560

Lokalizacja Urzędu Miasta Świdnik

Dodatkowe informacje

Godziny pracy:
poniedziałek - od 07:30 do 15:30
wtorek - od 07:30 do 15:30
środa - od 07:30 do 15:30
czwartek - od 09:00 do 17:00
piątek - od 07:00 do 15:00

I N F O R M A C J A

 

1.W poczuciu odpowiedzialności za wspólne bezpieczeństwo i zdrowie bezpośrednia obsługa oraz przyjęcia interesantów w Urzędzie Miasta Świdnik, z zachowaniem wymogów sanitarnych odbywają się na podstawie niżej wymienionych zasad.

2.Podczas wizyty w urzędzie klienci zobowiązani są do:

1) dezynfekcji rąk przy wejściu do budynku urzędu;

2) zakrywania ust i nosa przy pomocy maseczki;

3) zachowania dystansu społecznego od innych osób przed i w budynku urzędu.

3.Przed wejściem do budynku klienci poddawani są profilaktycznemu pomiarowi temperatury ciała oraz dezynfekcji z wykorzystaniem mobilnej kabiny dezynfekującej.

4.Obsługa klientów i załatwianie spraw odbywa się:

1) w wydzielonych stanowiskach w holu na parterze budynku;

2) w wyznaczonym pomieszczeniu biurowym na parterze;

3) w stanowiskach zorganizowanych na piętrach;

4) zdalnie za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, telefonicznie.

5.Przy każdym ze stanowisk obsługi oraz w wyznaczonym pomieszczeniu może przebywać tylko jeden klient.

6.Powyższa zasada nie dotyczy przypadków, w których obecność więcej niż jednej osoby jest konieczna do załatwienia sprawy (np. sprawy dotyczące aktów stanu cywilnego).

7. Kolejna osoba może zostać obsłużona po zwolnieniu stanowiska, pomieszczenia przez dotychczas obsługiwanego klienta, pozostali klienci oczekują na zewnątrz zachowując odpowiedni dystans.

8.W celu załatwienia sprawy zaleca się kontakt telefoniczny lub za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej:

1) e-mailowo na adres skrzynki pocztowej urzad@e-swidnik.pl ;

2) poprzez platformę e-PUAP, na adres skrytki /umswidnik/SkrytkaESP.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Sieńczak Agnieszka
Data wytworzenia informacji:
30-08-2021
Osoba wprowadzająca informację:
Sieńczak Agnieszka
Dodano do BIP dnia:
30-08-2021 15:27:20