Mapa serwisu
Widok kompaktowy
Ostatnio dodane
Ostatnio zaktualizowane
Urząd Miasta Świdnik
Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
    • Tarcza antykryzysowa
      • Podatki
      • Należności cywilnoprawne
    • Urząd Miasta
      • Dane podstawowe
      • Numery kont bankowych
      • Pokoje, telefony
      • Struktura organizacyjna
      • Partycypacja społeczna
    • Organy
      • Burmistrz
        • Burmistrz Miasta
          • Informacje ogólne
          • Zarządzenia
          • Zarządzenia Organu Wykonawczego
          • Obwieszczenia i zawiadomienia
          • Kontakty z interesantami
        • Zastępcy burmistrza
          • Informacje ogólne
          • Kontakty z interesantami
        • Sekretarz
          • Informacje ogólne
          • Kontakty z interesantami
        • Skarbnik
          • Informacje ogólne
        • Komórki Organizacyjne
        • Regulamin Organizacyjny UM
        • Raporty o stanie miasta
      • Rada Miasta
        • Regulamin pracy Rady Miasta
        • Kompetencje Rady
        • Przewodniczący Rady/Zastępcy
        • Skład
        • Kontakt z radnymi
        • Sesje
          • Kalendarium roczne
          • Protokoły z sesji
          • Najbliższa sesja
        • Nagrania z sesji Rady- kadencja 2018-2023
          • I Sesja Rady Miasta VIII Kadencji- 23.11.2018 r.
          • II Sesja Rady Miasta VIII Kadencji - 29.11.2018 r.
          • III Sesja Rady Miasta VIII Kadencji- 20.12.2018 r.
          • IV Sesja Rady Miasta VIII Kadencji - 24.01.2019 r.
          • V Sesja Rady Miasta VIII Kadencji - 28.02.2019 r.
          • VI Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 05.03.2019 r.
          • VII Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 28.03.2019 r.
          • VIII Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 09.05.2019 r.
          • IX Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 13.06.2019 r.
          • X Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 27.06.2019 r.
          • XI Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji cz. 1z2. - 15.07.2019 r.
          • XI Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji cz. 2z2. - 15.07.2019 r.
          • XII sesja Rady Miasta Świdnik VIII kadencji 26.08.2019 r.
          • XIII Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 19.09.2019 r.
          • XIV Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 26.09.2019 r.
          • XV Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 06.10.2019 r.
          • XVI Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 24.10.2019 r.
          • XVII Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 31.10.2019 r.
          • XVIII Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 21.11.2019 r.
          • XIX Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 28.11.2019 r.
          • XX Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 09.12.2019 r.
          • XXI Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 19.12.2019 r.
          • XXII Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 30.01.2020 r.
          • XXIII Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 27.02.2020 r.
          • XXIV Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 14.04.2020 r.
          • XXV Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 21.05.2020 r.
          • XXVI sesji Rady Miasta Świdnik VIII kadencji - 26.06.2020 r.
          • XXVII sesji Rady Miasta Świdnik VIII kadencji - 09.07.2020 r.
          • XXVIII sesja Rady Miasta Świdnik VIII kadencji - 25.08.2020 r.
          • XXIX sesja Rady Miasta Świdnik VIII kadencji -10.09.2020 r.
          • XXX sesja Rady Miasta Świdnik VIII kadencji -30.09.2020 r.
          • XXXI sesja Rady Miasta Świdnik VIII kadencji -05.11.2020 r.
        • Terminy posiedzeń komisji Rady Miasta
        • Interpelacje radnych- kadencja 2018-2023
        • Petycje
      • Młodzieżowa Rada Miasta
        • Statut Młodzieżowej Rady Miasta
        • Kalendarz wyborczy
        • Inne informacje
        • Skład Młodzieżowej Rady Miasta Świdnik
        • Uchwały
      • Świdnicka Rada Seniorów
        • Statut Świdnickiej Rady Seniorów
        • Skład Świdnickiej Rady Seniorów
        • Inne informacje
        • Uchwały
    • Prawo lokalne
      • Statut
      • Majątek
      • Budżet
        • Projekt budżetu
        • Budżet uchwalony
        • Zmiany
        • Sprawozdania
        • Wieloletnia prognoza finansowa
      • Inwestycje
        • Wieloletni program inwestycyjny
        • Zadania i projekty inwestycyjne w 2009 roku
        • Zadania i projekty inwestycyjne w 2010 roku
        • Zadania i projekty inwestycyjne w 2011 roku
        • Zadania i projekty inwestycyjne w 2012 roku
      • Uchwały
        • Projekty uchwał
        • Uchwały podjęte
      • Akty prawa miejscowego
      • Zadania dofinansowane z funduszy unijnych
        • Przebudowa pływalni i sali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Świdniku
        • Budowa ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Świdniku od ul. Spokojnej do drogi krajowej Nr 17
        • Przebudowa ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Świdniku
        • Poprawa dostępności komunikacyjnej i transportowej Parku Przemysłowego w Świdniku
        • Budowa ul. Klonowej w Świdniku wraz z oswietleniem oraz siecią kanalizacji deszczowej i sanitarnej - I etap
        • Rewitalizacja północnych obszarów przyległych do strefy przemysłowej miasta Świdnik
        • Adaptacja budynku kina Lot na Centrum Kultury w Świdniku
        • Fundusze strukturalne - projekty społeczne
        • Promocja Strefy Aktywności Gospodarczej przy Porcie Lotniczym Lublin w Świdniku
        • Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej w Gminie Miejskiej Świdnik
        • Świdnik przyjazny środowisku
        • Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim – edycja II (projekt partnerski)
        • Budowa infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 7 w Świdniku
        • Opracowanie Programu Rewitalizacji Miasta Świdnik
        • Rozbudowa systemu oczyszczania i odprowadzania wód deszczowych w Gminie Miejskiej Świdnik
        • Optymalizacja połączeń pomiędzy drogą ekspresową S17/12 i Portem Lotniczym poprzez budowę ul. Kusocińskiego
        • Wzmocnienie stopnia cyfryzacji urzędów oraz wdrożenia e-usług publicznych dla mieszkańców Miasta Świdnik, Gminy Konstantynów i Gminy Skierbieszów
        • Świdnik przyjazny środowisku –edycja II – budynki mieszkalne (kolektory słoneczne)
        • "Zielony LOF" w Świdniku w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego
        • "Mobilny LOF" w Świdniku w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego
        • „Świdnik przyjazny środowisku – edycja II – budynki mieszkalne (pompy ciepła i ogniwa fotowoltaiczne)”
        • Rewitalizacja obszaru przy ul. Stefana Wyszyńskiego w Świdniku kierunkiem rozwoju przedsiębiorczości lokalnej oraz wzmocnienia jej potencjału, w tym kulturowego
        • Zdalna szkoła + wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej
        • Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik
        • Na dobry początek
      • Zadania dofinansowane z innych źródeł zewnętrznych
        • Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Świdniku
        • Adaptacja hotelu przy ul. Hotelowej w Świdniku na mieszkania socjalne
        • Budowa boiska piłkarskiego w ramach programu „Blisko-Boisko”
        • Budowa ulic Leśnej, Orzechowej, Parkowej, Różanej, Przy Lesie, Gajowej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą
        • Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu „Moje Boisko-Orlik 2012” przy SP3/G1
        • Budowa kompleksu sportowego w ramach programu „Moje Boisko – Orlik 2012” przy SP 5 w Świdniku
        • Budowa lodowiska przy SP 5 w ramach programu Biały Orlik
        • Rozbudowa infrastruktury sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Świdniku
        • Budowa szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 5
        • Przebudowa ul. Kopernika w Świdniku (od ul. Niepodległości do ul. Racławickiej)
        • Budowa ul. Traugutta i ul. Pola w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą
        • Przebudowa infrastruktury boisk piłkarskich objętych zadaniem "Przebudowa stadionu przy ul. Sportowej w Świdniku".
        • Rozbudowa infrastruktury sportowej przy Gimnazjum Nr 1 w Świdniku – budowa bieżni
        • Budowa kompleksu sportowego w ramach programu „Moje Boisko – Orlik 2012” przy Gimnazjum nr 1 w Świdniku
        • Rozbudowa infrastruktury sportowej przy Zespole Szkół Nr 2 w Świdniku - budowa kortu tenisowego
        • Budowa szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 3 w Świdniku w ramach programu „Radosna Szkoła”
        • Budowa szkolnego placu zabaw przy zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 – Szkole Podstawowej Nr 4 w Świdniku w ramach programu ,,Radosna Szkoła’’
        • Modernizacja placu zabaw przy Kruczkowskiego w Świdniku
        • Budowa bieżni, skoczni w dal i skoczni wzwyż przy Zespole Szkół nr 2 w Świdniku
        • Zakup pojazdu wraz z zabudową i wyposażeniem na potrzeby Eko-Patrolu dla Straży Miejskiej w Świdniku
        • Przebudowa 4 kortów tenisowych i budowa zaplecza sanitarno – szatniowego przy ul. Fabrycznej w Świdniku
        • Budowa ul. Sosnowej w Świdniku na odcinku od ul. Rubinowej do ul. Kolorowej
        • Zakup zestawu ratownictwa medycznego dla OSP w Świdniku
        • Ławki Niepodległości
      • Fundusz Dróg Samorządowych
        • Budowa Al. NSZZ Solidarność wraz z infrastrukturą towarzyszącą – Etap I (od Al. Lotników Polskich do ul. Ks. Kan. J. Hryniewicza)
        • Przebudowa drogi dojazdowej w rejonie ul. Janusza Kusocińskiego w Świdniku (ul. Akacjowa)
        • Budowa sięgacza z ulicy Cisowej nr 105552L w Świdniku
        • Rozbudowa ulicy Sosnowej w Świdniku na odcinku od ul. Kolorowej do ul. Legionów Polskich
        • Budowa ul. Gen. S. Roweckiego Grota w Świdniku
        • Budowa ulicy Św. Brata Alberta w Świdniku na odcinku od skrzyżowania z ul. Klonową do km 0+142,53
        • Przebudowa sieci ulic w osiedlu Żwirki i Wigury w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą (ul. Puławskiego, ul. Matejki, ul. Szopena, ul. Miła, ul. Kwiatowa, ul. Willowa)
        • Przebudowa ulicy Targowej w Świdniku wraz z odwodnieniem
      • Rozwój lokalny
      • Strategia, Studium, Plany i Programy
        • Program Rewitalizacji 2007-2015
        • Program Rewitalizacji 2007-2015 - konsultacje
        • Program Rewitalizacji 2004-2006
        • Strategie rozwoju miasta 2009
        • Strategie rozwoju miasta 2004
        • Strategie rozwoju miasta 1998
        • Strategie rozwoju gminy 2015-2025
        • Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik
        • Opracowanie Planu gospodarki Niskoemisyjnej w Gminie Miejskiej Świdnik
        • Lokalny Program Rewitalizacji Miasta Świdnik na lata 2016-2023
        • Plan adaptacji do zmian klimatu miasta Świdnik
        • Program usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miejskiej Świdnik
      • Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego
        • Wykaz obowiązujących miejscowch planów zagospodarowania przestrzennego
        • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik
        • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik rejon Al. Lotników Polskich
        • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Osiedla ADAMPOL
        • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego zespołu Osiedli „Brzeziny-Kalina”
        • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnika – zespół przemysłowo-składowy
        • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik obszar Lotnisko
        • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik rejon ul. Generała Stanisława Maczka
        • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik rejon ul. Spółdzielczej
      • Podatki
        • podatek od środków transportowych
          • podstawa prawna
        • podatek od nieruchomości
          • podstawa prawna
          • podmiot opodatkowania
          • przedmiot opodatkowania
          • podstawa opodatkowania
          • termin powstania obowiązku podatkowego
          • termin płatności
          • stawki podatku
          • zwolnienia
        • podatek rolny
          • podstawa prawna
          • podmiot opodatkowania
          • przedmiot opodatkowania
          • termin powstania obowiązku podatkowego
          • termin płatności
          • stawki podatku
          • zwolnienia
          • ulgi
        • podatek leśny
          • podstawa prawna
          • podmiot opodatkowania
          • przedmiot opodatkowania
          • termin powstania obowiązku podatkowego
          • termin płatności
          • zwolnienia
          • stawki podatku
        • opłata od posiadania psa
          • podstawa prawna
          • stawki opłaty, zasady ustalania i poboru, terminy płatności
      • Opłaty
        • Opłata za umieszczenie reklamy na terenie gminy
        • Opłaty za przedszkola
        • Czynsze w lokalach podległych Gminie
        • Opłata skarbowa
        • Opłata za zajęcie pasa drogowego
        • Opłata targowa
        • Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
      • Pomoc publiczna
      • Dług publiczny
      • Jawność finansów publicznych
        • 2020 rok
        • 2019 rok
        • 2018 rok
        • 2017 rok
        • 2016 rok
        • 2015 rok
        • 2014 rok
        • 2013 rok
        • 2012 rok
        • 2011 rok
        • 2010 rok
        • 2009 rok
        • Informacja
      • Interpretacje podatkowe
        • podatek od nieruchomości
      • Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych
    • Aktualności
    • Inne
      • Jednostki organizacyjne i instytucje kultury
        • Żłobki
          • Zespół Żłobków Miejskich w Świdniku
        • Przedszkola
          • Zespół Przedszkoli nr 1 w Świdniku
            • Przedszkole Nr 2 im. Marii Konopnickiej w Świdniku
            • Przedszkole Nr 3 im. Jana Brzechwy w Świdniku
          • Zespół Przedszkoli nr 2 w Świdniku
            • Przedszkole Nr 4 w Świdniku
            • Przedszkole Nr 6 w Świdniku
          • Przedszkole Integracyjne Nr 5 w Świdniku
          • Przedszkole Nr 7 im. Marii Kownackiej w Świdniku
        • Szkoły podstawowe
          • Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Tadeusza Kościuszki
          • Szkoła Podstawowa Nr 4 (w ZSO nr 1)
          • Szkoła Podstawowa Nr 5
          • Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Żołnierzy Armii Krajowej
        • Licea
          • II Liceum Ogólnokształcące (w ZSO nr 1)
        • Instytucje kultury
          • Miejski Ośrodek Kultury
          • Miejsko-Powiatowa Biblioteka Publiczna
        • Pozostałe jednostki
          • Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
          • Miejskie Centrum Profilaktyki
          • Miejskie Centrum Usług Socjalnych
          • Straż Miejska
      • Rejestr żłobków i klubów dziecięcych
      • Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów
      • Rekrutacja do przedszkoli i szkół
      • Porady i informacje
        • Jak założyć działalność gospodarczą
      • Zasady dostępu do informacji publicznej
      • Ogłoszenia o wolnych stanowiskach urzędniczych
        • Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Świdnik
        • Oświadczenie
        • Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska w jednostkach gminnych
        • Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta
        • Wyniki postępowania rekrutacyjnego w Urzędzie Miasta
      • Kontrole przeprowadzone w UM Świdnik
        • Najwyższa Izba Kontroli
        • Urząd Kontroli Skarbowej
        • Regionalna Izba Obrachunkowa
        • Urząd Skarbowy
        • Lubelski Urząd Wojewódzki
        • Inne organy
      • Ogłoszenia Urzędu Miasta
        • Informacja o wyniku przetargu na zbycie akcji spółki ”HALA TARGOWA” Spółka Akcyjna z siedzibą w Świdniku
        • Ogłoszenie o przetargu na zbycie akcji spółki ”HALA TARGOWA” Spółka Akcyjna z siedzibą w Świdniku
        • Ogłoszenie o przetargach na zbycie, najem i dzierżawę nieruchomości
        • Decyzje o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
        • Decyzje środowiskowe
        • Ogłoszenia i wykazy o przeznaczeniu nieruchomości do zbycia, wydzierżawienia, najmu
        • Pozostałe ogłoszenia
        • Zawiadomienia
        • Informacja o wyniku aukcji na nabycie akcji WSK PZL-Świdnik S.A.
        • Zaproszenie do wzięcia udziału w aukcji na nabycie akcji WSK PZL Świdnik S.A.
        • Ogłoszenie o konkursie plastycznym dla szkół
        • Ogłoszenie o konkursie wiedzy dotyczącym Projektu Wrota Lubelszczyzny- Informatyzacja Administracji"
        • Informacje o projekcie Wrota Lubelszczyzny
        • Ogłoszenia o konkursach na dyrektorów w jednostkach Gminy
        • Projekty planów zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań
        • Zawiadomienia o zgromadzeniach publicznych
        • Konkurs na wybór wspólnika i inwestora finansowego do Spółki Celowej
        • Informacje o zamiarze udostępnienia kanału technologicznego
        • Strategia rozwoju elektromobilności Gminy Miejskiej Świdnik na lata 2020-2026
      • Ewidencje, rejestry, archiwa
      • Ochrona środowiska, gospodarka odpadami komunalnymi i rolnictwo
        • Rejestr Działalności Regulowanej
        • Wykaz firm opróżniających zbiorniki bezodpływowe
        • Wymagania dla przedsiębiorców opróżniających zbiorniki bezodpływowe
        • Program usuwania wyrobów zawierających azbest dla Gminy Miejskiej Świdnik
        • Program ochrony środowiska dla Gminy Miejskiej Świdnik
        • Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Świdnik
        • Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków
        • Program Opieki nad Zwierzetami Bezdomnymi oraz Zapobiegania Bezdomności
        • Analiza stanu gospodarki odpadami w Gminie Miejskiej Świdnik
        • Ogłoszenia dla rolników i hodowców zwierząt gospodarskich
        • Taryfy za pobór wody i odprowadzanie ścieków na terenie Gminy Miejskiej Świdnik
        • Łowiectwo
        • Opłata za zmniejszoną retencję terenową
        • Zgłaszanie padłych lub pochodzących z kolizji dorgowych zwierząt oraz przypadków wystąpienia objawów wskazujących na wściekliznę
        • Wniosek o wydanie nalepki określającej rodzaj paliwa wykorzystywanego do napędu pojazdu
        • Rozporządzenia Powiatowego Lekarza Weterynarii
        • Pozwolenia wodnoprawne
        • Program Ograniczania Niskiej Emisji dla Gminy Miejskiej Świdnik
        • Prace geologiczne
        • Regulamin PSZOK w Gminie Miejskiej Świdnik
      • Ankiety
      • Akty normatywne i inne akty prawne
        • Dziennik Ustaw
        • Monitor Polski
      • Emisja obligacji
    • Załatwianie spraw w Urzędzie
      • Ochrona danych osobowych
      • Usługi administracyjne świadczone w UM Świdnik wg wydziałów
      • Usługi administracyjne świadczone w UM Świdnik wg haseł
      • Tryb rozpatrywania sprawy
      • Tryb rozpatrywania skarg, wniosków i petycji
      • Petycje
        • Informacje ogólne
        • Petycje 2016
        • Petycje 2017
        • Petycje 2018
        • Petycje 2019
        • Petycje 2020
        • Informacja roczna o złożonych petycjach
      • Moja sprawa w urzędzie
      • ePUAP
    • Wybory, referenda
      • Wybory do Parlamentu Europejskiego
        • Wybory do PE 2019
          • Obwieszczenia
          • Obwodowe Komisje Wyborcze
          • Informacje dla osób niepełnosprawnych
          • Informacje o głosowaniu
          • Informacje o dopisaniu do spisu wyborców
          • Wykaz miejsc do umieszczania urzędowych obwieszczeń i plakatów wyborczych
          • Aktualności
          • Urzędnik Wyborczy
        • Wybory do PE 2014
          • Kalendarz Wyborczy
          • Obwodowe Komisje Wyborcze
          • Informacje dla osób niepełnosprawnych
            • Głosowanie korespondencyjne
            • Głosowanie przez pełnomocnika
            • Dopisanie do spisu wyborców wyborcy niepełnosprawnego w wybranym przez niego obwodzie głosowania
            • Głosowanie w lokalu wyborczym przy użyciu nakładki do głosowania sporządzonej w alfabecie Braille'a
          • Informacje o głosowaniu
            • Sposób głosowania
            • Głosowanie przez obywateli Unii Europejskiej niebędących obywatelami polskimi
            • Głosowanie w kraju osób stale przebywających za granicą
            • Głosowanie poza miejscem zamieszkania – zaświadczenie o prawie do głosowania
            • Głosowanie w szpitalach, domach pomocy społecznej, zakładach karnych i aresztach śledczych oraz w domach studenckich
          • Informacje o dopisaniu do spisu wyborców
            • Dopisanie do spisu wyborców w miejscu pobytu czasowego
            • Dopisanie do spisu wyborców żołnierzy, ratowników, policjantów, funkcjonariuszy BOR, Straży Granicznej, Państwowej Straży Pożarnej oraz Służby Więziennej
            • Dopisanie do spisu wyborców za granicą
            • Dopisanie do spisu wyborców w dniu wyborów
          • Obwieszczenie Burmistrza Miasta
          • Wykaz miejsc do umieszczania urzędowych obwieszczeń i plakatów wyborczych
          • Aktualności
      • Wybory samorządowe
        • Wybory 2010
          • Wybory Rady Miasta, Burmistrza Miasta Świdnik
        • Wybory 2014
          • Wykaz liczby radnych w wyborach samorządowych 2014r
          • Kalendarz wyborczy
          • Wybory Rady Miasta, Burmistrza Miasta Świdnik
          • Wybory do Rady Powiatu w Świdniku
          • Informacje dla wyborców niepełnosprawnych
          • Wykaz miejsc przeznaczonych na bezpłatne umieszczanie urzędowych obwieszczeń wyborczych i plakatów komitetów wyborczych
          • Miejska Komisja Wyborcza
          • Informacje o głosowaniu
          • Wyniki
          • Informacje dot. sprawozdań finansowych
        • Wybory 2018
          • Wykaz liczby radnych w wyborach samorządowych 2018r
          • Podział Gminy Miejskiej Świdnik na okręgi wyborcze
          • Podział Gminy Miejskiej Świdnik na obwody głosowania
          • Podział Powiatu Świdnickiego na okręgi wyborcze
          • Kalendarz wyborczy
          • Wybory Rady Miasta, Burmistrza Miasta Świdnik
          • Informacje dla wyborców niepełnosprawnych
          • Wykaz miejsc przeznaczonych na bezpłatne umieszczanie urzędowych obwieszczeń wyborczych i plakatów komitetów wyborczych
          • Miejska Komisja Wyborcza
          • Obwodowe komisje wyborcze
          • Urzędnik wyborczy
          • Informacje o głosowaniu
          • Wyniki
          • Informacje dot. sprawozdań finansowych
      • Wybory Prezydenta RP
        • Wybory 2015
          • Informacje ogólne dotyczące wyborów
          • Informacje o głosowaniu
          • Informacje dotyczące wyborów dla wyborców niepełnosprawnych
        • Wybory 2020
          • 10 maj 2020
            • Obwodowe Komisje Wyborcze
            • Informacje dotyczące wyborów dla wyborców niepełnosprawnych
            • Informacje o głosowaniu
            • Informacje ogólne dotyczące wyborów
            • Informacje o dopisaniu do spisu wyborców
            • Urzędnik Wyborczy
            • Wykaz miejsc do umieszczania urzędowych obwieszczeń i plakatów wyborczych
          • 28 czerwiec 2020
            • Obwodowe Komisje Wyborcze
            • Informacje dotyczące wyborów dla wyborców niepełnosprawnych
            • Informacje o głosowaniu
            • Informacje ogólne dotyczące wyborów
            • Informacje o dopisaniu do spisu wyborców
            • Urzędnik Wyborczy
            • Wykaz miejsc do umieszczania urzędowych obwieszczeń i plakatów wyborczych
          • 12 lipiec 2020
            • Obwodowe Komisje Wyborcze
            • Informacje dotyczące wyborów dla wyborców niepełnosprawnych
            • Informacje o głosowaniu
            • Informacje ogólne dotyczące wyborów
            • Informacje o dopisaniu do spisu wyborców
            • Urzędnik Wyborczy
            • Wykaz miejsc do umieszczania urzędowych obwieszczeń i plakatów wyborczych
            • Głosowanie korespondencyjne
      • Wybory Sejm/Senat
        • 2011
          • Informacje dla wyborców niepełnosprawnych
            • głosowanie korespondencyjne
            • głosowanie przez pełnomocnika
          • Obwieszczenie Burmistrza Miasta
          • wykaz miejsc do umieszczania plakatów wyborczych
          • Obwodowe Komisje Wyborcze
        • 2015
        • 2019
          • Oświadczenia
          • Obwodowe Komisje Wyborcze
          • Informacje dla osób niepełnosprawnych
          • Informacje o głosowaniu
          • Informacje o dopisaniu do spisu wyborców
          • Wykaz miejsc do umieszczania urzędowych obwieszczeń i plakatów wyborczych
          • Informacje ogólne
          • Urzędnik wyborczy
      • Wybory ławników
      • Referendum ogólnokrajowe
        • Referendum 2015
          • Informacje ogólne
          • Informacje o głosowaniu
          • Informacje dla osób niepełnosprawnych
      • Informacje ogólne
      • Podział Gminy Miejskiej Świdnik na okręgi wyborcze
      • Podział Gminy Miejskiej Świdnik na obwody głosowania
    • Oświadczenia majątkowe
      • Wzory formularzy
      • Klauzula informacyjna dla osoby fizycznej składającej oświadczenie majątkowe
      • Pracownicy jednostek organizacyjnych i instytucji kultury
      • Pracownicy Urzędu Miasta Świdnik
      • Radni Gminy Miejskiej Świdnik
    • Zamówienia publiczne
      • Zamówienia publiczne powyżej 30 tys. euro
      • Zamówienia publiczne poniżej 30 tys. euro
    • Sprawozdania
    • Współpraca z organizacjami pozarządowymi i sport
      • Otwarte konkursy ofert
        • Wzory dokumentów
        • Otwarte konkursy- archiwum
        • Otwarte konkursy ofert- ogłoszenia
        • Otwarte konkursy ofert- wyniki
      • Małe granty
        • Małe granty- instrukcja
        • Wykaz ofert
        • Wzory dokumentów
      • Podstawy prawne
      • Program współpracy
        • Archiwum
        • Program współpracy na 2015 rok
        • Program współpracy na 2017 rok
        • Konsultacje programu współpracy
        • Sprawozdania z realizacji programu współpracy
      • Archiwum
      • Stypendia, nagrody i wyróżnienia Burmistrza Miasta Świdnik w dziedzinie sportu
      • Logo i księga znaków
    • Promocja Miasta
      • Rejestr instytucji kultury
      • Instytucje kultury
        • 2020
      • Honorowy Patronat Burmistrza Miasta Świdnik / Komitety Honorowe
      • Media społecznościowe
      • Stypendia/Nagrody BMŚ
        • Stypendia w dziedzinie działalności artystycznej
        • Nagroda w dziedzinie kultury
      • Zawiadomienie o imprezie artystycznej lub rozrywkowej
      • Ewidencja obiektów świadczących usługi hotelarskie, niebędących obiektami hotelarskimi
    • Ekoportal
    • Informacje o biuletynie
      • Mapa serwisu
      • Redakcja biuletynu
      • Słownik skrótów
      • Historia zmian
      • Statystyka odwiedzin
    • Zarządzanie kryzysowe
    • Kwalifikacja wojskowa
    • Powszechny Spis Rolny
    • Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Świdnik

Logo - Urząd Miasta Świdnik
  • BIP
  • Organy
  • Burmistrz
  • Komórki Organizacyjne
Zakres wyszukiwania:

  • BIP
  • Tarcza antykryzysowa
    • Podatki
    • Należności cywilnoprawne
  • Urząd Miasta
    • Dane podstawowe
    • Numery kont bankowych
    • Pokoje, telefony
    • Struktura organizacyjna
    • Partycypacja społeczna
  • Organy
    • Burmistrz
      • Burmistrz Miasta
        • Informacje ogólne
        • Zarządzenia
        • Zarządzenia Organu Wykonawczego
        • Obwieszczenia i zawiadomienia
        • Kontakty z interesantami
      • Zastępcy burmistrza
        • Informacje ogólne
        • Kontakty z interesantami
      • Sekretarz
        • Informacje ogólne
        • Kontakty z interesantami
      • Skarbnik
        • Informacje ogólne
      • Komórki Organizacyjne
      • Regulamin Organizacyjny UM
      • Raporty o stanie miasta
    • Rada Miasta
      • Regulamin pracy Rady Miasta
      • Kompetencje Rady
      • Przewodniczący Rady/Zastępcy
      • Skład
      • Kontakt z radnymi
      • Sesje
        • Kalendarium roczne
        • Protokoły z sesji
        • Najbliższa sesja
      • Nagrania z sesji Rady- kadencja 2018-2023
        • I Sesja Rady Miasta VIII Kadencji- 23.11.2018 r.
        • II Sesja Rady Miasta VIII Kadencji - 29.11.2018 r.
        • III Sesja Rady Miasta VIII Kadencji- 20.12.2018 r.
        • IV Sesja Rady Miasta VIII Kadencji - 24.01.2019 r.
        • V Sesja Rady Miasta VIII Kadencji - 28.02.2019 r.
        • VI Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 05.03.2019 r.
        • VII Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 28.03.2019 r.
        • VIII Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 09.05.2019 r.
        • IX Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 13.06.2019 r.
        • X Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 27.06.2019 r.
        • XI Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji cz. 1z2. - 15.07.2019 r.
        • XI Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji cz. 2z2. - 15.07.2019 r.
        • XII sesja Rady Miasta Świdnik VIII kadencji 26.08.2019 r.
        • XIII Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 19.09.2019 r.
        • XIV Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 26.09.2019 r.
        • XV Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 06.10.2019 r.
        • XVI Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 24.10.2019 r.
        • XVII Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 31.10.2019 r.
        • XVIII Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 21.11.2019 r.
        • XIX Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 28.11.2019 r.
        • XX Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 09.12.2019 r.
        • XXI Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 19.12.2019 r.
        • XXII Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 30.01.2020 r.
        • XXIII Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 27.02.2020 r.
        • XXIV Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 14.04.2020 r.
        • XXV Sesja Rady Miasta Świdnik VIII Kadencji - 21.05.2020 r.
        • XXVI sesji Rady Miasta Świdnik VIII kadencji - 26.06.2020 r.
        • XXVII sesji Rady Miasta Świdnik VIII kadencji - 09.07.2020 r.
        • XXVIII sesja Rady Miasta Świdnik VIII kadencji - 25.08.2020 r.
        • XXIX sesja Rady Miasta Świdnik VIII kadencji -10.09.2020 r.
        • XXX sesja Rady Miasta Świdnik VIII kadencji -30.09.2020 r.
        • XXXI sesja Rady Miasta Świdnik VIII kadencji -05.11.2020 r.
      • Terminy posiedzeń komisji Rady Miasta
      • Interpelacje radnych- kadencja 2018-2023
      • Petycje
    • Młodzieżowa Rada Miasta
      • Statut Młodzieżowej Rady Miasta
      • Kalendarz wyborczy
      • Inne informacje
      • Skład Młodzieżowej Rady Miasta Świdnik
      • Uchwały
    • Świdnicka Rada Seniorów
      • Statut Świdnickiej Rady Seniorów
      • Skład Świdnickiej Rady Seniorów
      • Inne informacje
      • Uchwały
  • Prawo lokalne
    • Statut
    • Majątek
    • Budżet
      • Projekt budżetu
      • Budżet uchwalony
      • Zmiany
      • Sprawozdania
      • Wieloletnia prognoza finansowa
    • Inwestycje
      • Wieloletni program inwestycyjny
      • Zadania i projekty inwestycyjne w 2009 roku
      • Zadania i projekty inwestycyjne w 2010 roku
      • Zadania i projekty inwestycyjne w 2011 roku
      • Zadania i projekty inwestycyjne w 2012 roku
    • Uchwały
      • Projekty uchwał
      • Uchwały podjęte
    • Akty prawa miejscowego
    • Zadania dofinansowane z funduszy unijnych
      • Przebudowa pływalni i sali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Świdniku
      • Budowa ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Świdniku od ul. Spokojnej do drogi krajowej Nr 17
      • Przebudowa ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Świdniku
      • Poprawa dostępności komunikacyjnej i transportowej Parku Przemysłowego w Świdniku
      • Budowa ul. Klonowej w Świdniku wraz z oswietleniem oraz siecią kanalizacji deszczowej i sanitarnej - I etap
      • Rewitalizacja północnych obszarów przyległych do strefy przemysłowej miasta Świdnik
      • Adaptacja budynku kina Lot na Centrum Kultury w Świdniku
      • Fundusze strukturalne - projekty społeczne
      • Promocja Strefy Aktywności Gospodarczej przy Porcie Lotniczym Lublin w Świdniku
      • Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej w Gminie Miejskiej Świdnik
      • Świdnik przyjazny środowisku
      • Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim – edycja II (projekt partnerski)
      • Budowa infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 7 w Świdniku
      • Opracowanie Programu Rewitalizacji Miasta Świdnik
      • Rozbudowa systemu oczyszczania i odprowadzania wód deszczowych w Gminie Miejskiej Świdnik
      • Optymalizacja połączeń pomiędzy drogą ekspresową S17/12 i Portem Lotniczym poprzez budowę ul. Kusocińskiego
      • Wzmocnienie stopnia cyfryzacji urzędów oraz wdrożenia e-usług publicznych dla mieszkańców Miasta Świdnik, Gminy Konstantynów i Gminy Skierbieszów
      • Świdnik przyjazny środowisku –edycja II – budynki mieszkalne (kolektory słoneczne)
      • "Zielony LOF" w Świdniku w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego
      • "Mobilny LOF" w Świdniku w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego
      • „Świdnik przyjazny środowisku – edycja II – budynki mieszkalne (pompy ciepła i ogniwa fotowoltaiczne)”
      • Rewitalizacja obszaru przy ul. Stefana Wyszyńskiego w Świdniku kierunkiem rozwoju przedsiębiorczości lokalnej oraz wzmocnienia jej potencjału, w tym kulturowego
      • Zdalna szkoła + wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej
      • Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik
      • Na dobry początek
    • Zadania dofinansowane z innych źródeł zewnętrznych
      • Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Świdniku
      • Adaptacja hotelu przy ul. Hotelowej w Świdniku na mieszkania socjalne
      • Budowa boiska piłkarskiego w ramach programu „Blisko-Boisko”
      • Budowa ulic Leśnej, Orzechowej, Parkowej, Różanej, Przy Lesie, Gajowej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą
      • Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu „Moje Boisko-Orlik 2012” przy SP3/G1
      • Budowa kompleksu sportowego w ramach programu „Moje Boisko – Orlik 2012” przy SP 5 w Świdniku
      • Budowa lodowiska przy SP 5 w ramach programu Biały Orlik
      • Rozbudowa infrastruktury sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Świdniku
      • Budowa szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 5
      • Przebudowa ul. Kopernika w Świdniku (od ul. Niepodległości do ul. Racławickiej)
      • Budowa ul. Traugutta i ul. Pola w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą
      • Przebudowa infrastruktury boisk piłkarskich objętych zadaniem "Przebudowa stadionu przy ul. Sportowej w Świdniku".
      • Rozbudowa infrastruktury sportowej przy Gimnazjum Nr 1 w Świdniku – budowa bieżni
      • Budowa kompleksu sportowego w ramach programu „Moje Boisko – Orlik 2012” przy Gimnazjum nr 1 w Świdniku
      • Rozbudowa infrastruktury sportowej przy Zespole Szkół Nr 2 w Świdniku - budowa kortu tenisowego
      • Budowa szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 3 w Świdniku w ramach programu „Radosna Szkoła”
      • Budowa szkolnego placu zabaw przy zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 – Szkole Podstawowej Nr 4 w Świdniku w ramach programu ,,Radosna Szkoła’’
      • Modernizacja placu zabaw przy Kruczkowskiego w Świdniku
      • Budowa bieżni, skoczni w dal i skoczni wzwyż przy Zespole Szkół nr 2 w Świdniku
      • Zakup pojazdu wraz z zabudową i wyposażeniem na potrzeby Eko-Patrolu dla Straży Miejskiej w Świdniku
      • Przebudowa 4 kortów tenisowych i budowa zaplecza sanitarno – szatniowego przy ul. Fabrycznej w Świdniku
      • Budowa ul. Sosnowej w Świdniku na odcinku od ul. Rubinowej do ul. Kolorowej
      • Zakup zestawu ratownictwa medycznego dla OSP w Świdniku
      • Ławki Niepodległości
    • Fundusz Dróg Samorządowych
      • Budowa Al. NSZZ Solidarność wraz z infrastrukturą towarzyszącą – Etap I (od Al. Lotników Polskich do ul. Ks. Kan. J. Hryniewicza)
      • Przebudowa drogi dojazdowej w rejonie ul. Janusza Kusocińskiego w Świdniku (ul. Akacjowa)
      • Budowa sięgacza z ulicy Cisowej nr 105552L w Świdniku
      • Rozbudowa ulicy Sosnowej w Świdniku na odcinku od ul. Kolorowej do ul. Legionów Polskich
      • Budowa ul. Gen. S. Roweckiego Grota w Świdniku
      • Budowa ulicy Św. Brata Alberta w Świdniku na odcinku od skrzyżowania z ul. Klonową do km 0+142,53
      • Przebudowa sieci ulic w osiedlu Żwirki i Wigury w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą (ul. Puławskiego, ul. Matejki, ul. Szopena, ul. Miła, ul. Kwiatowa, ul. Willowa)
      • Przebudowa ulicy Targowej w Świdniku wraz z odwodnieniem
    • Rozwój lokalny
    • Strategia, Studium, Plany i Programy
      • Program Rewitalizacji 2007-2015
      • Program Rewitalizacji 2007-2015 - konsultacje
      • Program Rewitalizacji 2004-2006
      • Strategie rozwoju miasta 2009
      • Strategie rozwoju miasta 2004
      • Strategie rozwoju miasta 1998
      • Strategie rozwoju gminy 2015-2025
      • Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik
      • Opracowanie Planu gospodarki Niskoemisyjnej w Gminie Miejskiej Świdnik
      • Lokalny Program Rewitalizacji Miasta Świdnik na lata 2016-2023
      • Plan adaptacji do zmian klimatu miasta Świdnik
      • Program usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miejskiej Świdnik
    • Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego
      • Wykaz obowiązujących miejscowch planów zagospodarowania przestrzennego
      • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik
      • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik rejon Al. Lotników Polskich
      • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Osiedla ADAMPOL
      • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego zespołu Osiedli „Brzeziny-Kalina”
      • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnika – zespół przemysłowo-składowy
      • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik obszar Lotnisko
      • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik rejon ul. Generała Stanisława Maczka
      • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik rejon ul. Spółdzielczej
    • Podatki
      • podatek od środków transportowych
        • podstawa prawna
      • podatek od nieruchomości
        • podstawa prawna
        • podmiot opodatkowania
        • przedmiot opodatkowania
        • podstawa opodatkowania
        • termin powstania obowiązku podatkowego
        • termin płatności
        • stawki podatku
        • zwolnienia
      • podatek rolny
        • podstawa prawna
        • podmiot opodatkowania
        • przedmiot opodatkowania
        • termin powstania obowiązku podatkowego
        • termin płatności
        • stawki podatku
        • zwolnienia
        • ulgi
      • podatek leśny
        • podstawa prawna
        • podmiot opodatkowania
        • przedmiot opodatkowania
        • termin powstania obowiązku podatkowego
        • termin płatności
        • zwolnienia
        • stawki podatku
      • opłata od posiadania psa
        • podstawa prawna
        • stawki opłaty, zasady ustalania i poboru, terminy płatności
    • Opłaty
      • Opłata za umieszczenie reklamy na terenie gminy
      • Opłaty za przedszkola
      • Czynsze w lokalach podległych Gminie
      • Opłata skarbowa
      • Opłata za zajęcie pasa drogowego
      • Opłata targowa
      • Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
    • Pomoc publiczna
    • Dług publiczny
    • Jawność finansów publicznych
      • 2020 rok
      • 2019 rok
      • 2018 rok
      • 2017 rok
      • 2016 rok
      • 2015 rok
      • 2014 rok
      • 2013 rok
      • 2012 rok
      • 2011 rok
      • 2010 rok
      • 2009 rok
      • Informacja
    • Interpretacje podatkowe
      • podatek od nieruchomości
    • Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych
  • Aktualności
  • Inne
    • Jednostki organizacyjne i instytucje kultury
      • Żłobki
        • Zespół Żłobków Miejskich w Świdniku
      • Przedszkola
        • Zespół Przedszkoli nr 1 w Świdniku
          • Przedszkole Nr 2 im. Marii Konopnickiej w Świdniku
          • Przedszkole Nr 3 im. Jana Brzechwy w Świdniku
        • Zespół Przedszkoli nr 2 w Świdniku
          • Przedszkole Nr 4 w Świdniku
          • Przedszkole Nr 6 w Świdniku
        • Przedszkole Integracyjne Nr 5 w Świdniku
        • Przedszkole Nr 7 im. Marii Kownackiej w Świdniku
      • Szkoły podstawowe
        • Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Tadeusza Kościuszki
        • Szkoła Podstawowa Nr 4 (w ZSO nr 1)
        • Szkoła Podstawowa Nr 5
        • Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Żołnierzy Armii Krajowej
      • Licea
        • II Liceum Ogólnokształcące (w ZSO nr 1)
      • Instytucje kultury
        • Miejski Ośrodek Kultury
        • Miejsko-Powiatowa Biblioteka Publiczna
      • Pozostałe jednostki
        • Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
        • Miejskie Centrum Profilaktyki
        • Miejskie Centrum Usług Socjalnych
        • Straż Miejska
    • Rejestr żłobków i klubów dziecięcych
    • Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów
    • Rekrutacja do przedszkoli i szkół
    • Porady i informacje
      • Jak założyć działalność gospodarczą
    • Zasady dostępu do informacji publicznej
    • Ogłoszenia o wolnych stanowiskach urzędniczych
      • Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Świdnik
      • Oświadczenie
      • Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska w jednostkach gminnych
      • Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta
      • Wyniki postępowania rekrutacyjnego w Urzędzie Miasta
    • Kontrole przeprowadzone w UM Świdnik
      • Najwyższa Izba Kontroli
      • Urząd Kontroli Skarbowej
      • Regionalna Izba Obrachunkowa
      • Urząd Skarbowy
      • Lubelski Urząd Wojewódzki
      • Inne organy
    • Ogłoszenia Urzędu Miasta
      • Informacja o wyniku przetargu na zbycie akcji spółki ”HALA TARGOWA” Spółka Akcyjna z siedzibą w Świdniku
      • Ogłoszenie o przetargu na zbycie akcji spółki ”HALA TARGOWA” Spółka Akcyjna z siedzibą w Świdniku
      • Ogłoszenie o przetargach na zbycie, najem i dzierżawę nieruchomości
      • Decyzje o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
      • Decyzje środowiskowe
      • Ogłoszenia i wykazy o przeznaczeniu nieruchomości do zbycia, wydzierżawienia, najmu
      • Pozostałe ogłoszenia
      • Zawiadomienia
      • Informacja o wyniku aukcji na nabycie akcji WSK PZL-Świdnik S.A.
      • Zaproszenie do wzięcia udziału w aukcji na nabycie akcji WSK PZL Świdnik S.A.
      • Ogłoszenie o konkursie plastycznym dla szkół
      • Ogłoszenie o konkursie wiedzy dotyczącym Projektu Wrota Lubelszczyzny- Informatyzacja Administracji"
      • Informacje o projekcie Wrota Lubelszczyzny
      • Ogłoszenia o konkursach na dyrektorów w jednostkach Gminy
      • Projekty planów zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań
      • Zawiadomienia o zgromadzeniach publicznych
      • Konkurs na wybór wspólnika i inwestora finansowego do Spółki Celowej
      • Informacje o zamiarze udostępnienia kanału technologicznego
      • Strategia rozwoju elektromobilności Gminy Miejskiej Świdnik na lata 2020-2026
    • Ewidencje, rejestry, archiwa
    • Ochrona środowiska, gospodarka odpadami komunalnymi i rolnictwo
      • Rejestr Działalności Regulowanej
      • Wykaz firm opróżniających zbiorniki bezodpływowe
      • Wymagania dla przedsiębiorców opróżniających zbiorniki bezodpływowe
      • Program usuwania wyrobów zawierających azbest dla Gminy Miejskiej Świdnik
      • Program ochrony środowiska dla Gminy Miejskiej Świdnik
      • Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Świdnik
      • Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków
      • Program Opieki nad Zwierzetami Bezdomnymi oraz Zapobiegania Bezdomności
      • Analiza stanu gospodarki odpadami w Gminie Miejskiej Świdnik
      • Ogłoszenia dla rolników i hodowców zwierząt gospodarskich
      • Taryfy za pobór wody i odprowadzanie ścieków na terenie Gminy Miejskiej Świdnik
      • Łowiectwo
      • Opłata za zmniejszoną retencję terenową
      • Zgłaszanie padłych lub pochodzących z kolizji dorgowych zwierząt oraz przypadków wystąpienia objawów wskazujących na wściekliznę
      • Wniosek o wydanie nalepki określającej rodzaj paliwa wykorzystywanego do napędu pojazdu
      • Rozporządzenia Powiatowego Lekarza Weterynarii
      • Pozwolenia wodnoprawne
      • Program Ograniczania Niskiej Emisji dla Gminy Miejskiej Świdnik
      • Prace geologiczne
      • Regulamin PSZOK w Gminie Miejskiej Świdnik
    • Ankiety
    • Akty normatywne i inne akty prawne
      • Dziennik Ustaw
      • Monitor Polski
    • Emisja obligacji
  • Załatwianie spraw w Urzędzie
    • Ochrona danych osobowych
    • Usługi administracyjne świadczone w UM Świdnik wg wydziałów
    • Usługi administracyjne świadczone w UM Świdnik wg haseł
    • Tryb rozpatrywania sprawy
    • Tryb rozpatrywania skarg, wniosków i petycji
    • Petycje
      • Informacje ogólne
      • Petycje 2016
      • Petycje 2017
      • Petycje 2018
      • Petycje 2019
      • Petycje 2020
      • Informacja roczna o złożonych petycjach
    • Moja sprawa w urzędzie
    • ePUAP
  • Wybory, referenda
    • Wybory do Parlamentu Europejskiego
      • Wybory do PE 2019
        • Obwieszczenia
        • Obwodowe Komisje Wyborcze
        • Informacje dla osób niepełnosprawnych
        • Informacje o głosowaniu
        • Informacje o dopisaniu do spisu wyborców
        • Wykaz miejsc do umieszczania urzędowych obwieszczeń i plakatów wyborczych
        • Aktualności
        • Urzędnik Wyborczy
      • Wybory do PE 2014
        • Kalendarz Wyborczy
        • Obwodowe Komisje Wyborcze
        • Informacje dla osób niepełnosprawnych
          • Głosowanie korespondencyjne
          • Głosowanie przez pełnomocnika
          • Dopisanie do spisu wyborców wyborcy niepełnosprawnego w wybranym przez niego obwodzie głosowania
          • Głosowanie w lokalu wyborczym przy użyciu nakładki do głosowania sporządzonej w alfabecie Braille'a
        • Informacje o głosowaniu
          • Sposób głosowania
          • Głosowanie przez obywateli Unii Europejskiej niebędących obywatelami polskimi
          • Głosowanie w kraju osób stale przebywających za granicą
          • Głosowanie poza miejscem zamieszkania – zaświadczenie o prawie do głosowania
          • Głosowanie w szpitalach, domach pomocy społecznej, zakładach karnych i aresztach śledczych oraz w domach studenckich
        • Informacje o dopisaniu do spisu wyborców
          • Dopisanie do spisu wyborców w miejscu pobytu czasowego
          • Dopisanie do spisu wyborców żołnierzy, ratowników, policjantów, funkcjonariuszy BOR, Straży Granicznej, Państwowej Straży Pożarnej oraz Służby Więziennej
          • Dopisanie do spisu wyborców za granicą
          • Dopisanie do spisu wyborców w dniu wyborów
        • Obwieszczenie Burmistrza Miasta
        • Wykaz miejsc do umieszczania urzędowych obwieszczeń i plakatów wyborczych
        • Aktualności
    • Wybory samorządowe
      • Wybory 2010
        • Wybory Rady Miasta, Burmistrza Miasta Świdnik
      • Wybory 2014
        • Wykaz liczby radnych w wyborach samorządowych 2014r
        • Kalendarz wyborczy
        • Wybory Rady Miasta, Burmistrza Miasta Świdnik
        • Wybory do Rady Powiatu w Świdniku
        • Informacje dla wyborców niepełnosprawnych
        • Wykaz miejsc przeznaczonych na bezpłatne umieszczanie urzędowych obwieszczeń wyborczych i plakatów komitetów wyborczych
        • Miejska Komisja Wyborcza
        • Informacje o głosowaniu
        • Wyniki
        • Informacje dot. sprawozdań finansowych
      • Wybory 2018
        • Wykaz liczby radnych w wyborach samorządowych 2018r
        • Podział Gminy Miejskiej Świdnik na okręgi wyborcze
        • Podział Gminy Miejskiej Świdnik na obwody głosowania
        • Podział Powiatu Świdnickiego na okręgi wyborcze
        • Kalendarz wyborczy
        • Wybory Rady Miasta, Burmistrza Miasta Świdnik
        • Informacje dla wyborców niepełnosprawnych
        • Wykaz miejsc przeznaczonych na bezpłatne umieszczanie urzędowych obwieszczeń wyborczych i plakatów komitetów wyborczych
        • Miejska Komisja Wyborcza
        • Obwodowe komisje wyborcze
        • Urzędnik wyborczy
        • Informacje o głosowaniu
        • Wyniki
        • Informacje dot. sprawozdań finansowych
    • Wybory Prezydenta RP
      • Wybory 2015
        • Informacje ogólne dotyczące wyborów
        • Informacje o głosowaniu
        • Informacje dotyczące wyborów dla wyborców niepełnosprawnych
      • Wybory 2020
        • 10 maj 2020
          • Obwodowe Komisje Wyborcze
          • Informacje dotyczące wyborów dla wyborców niepełnosprawnych
          • Informacje o głosowaniu
          • Informacje ogólne dotyczące wyborów
          • Informacje o dopisaniu do spisu wyborców
          • Urzędnik Wyborczy
          • Wykaz miejsc do umieszczania urzędowych obwieszczeń i plakatów wyborczych
        • 28 czerwiec 2020
          • Obwodowe Komisje Wyborcze
          • Informacje dotyczące wyborów dla wyborców niepełnosprawnych
          • Informacje o głosowaniu
          • Informacje ogólne dotyczące wyborów
          • Informacje o dopisaniu do spisu wyborców
          • Urzędnik Wyborczy
          • Wykaz miejsc do umieszczania urzędowych obwieszczeń i plakatów wyborczych
        • 12 lipiec 2020
          • Obwodowe Komisje Wyborcze
          • Informacje dotyczące wyborów dla wyborców niepełnosprawnych
          • Informacje o głosowaniu
          • Informacje ogólne dotyczące wyborów
          • Informacje o dopisaniu do spisu wyborców
          • Urzędnik Wyborczy
          • Wykaz miejsc do umieszczania urzędowych obwieszczeń i plakatów wyborczych
          • Głosowanie korespondencyjne
    • Wybory Sejm/Senat
      • 2011
        • Informacje dla wyborców niepełnosprawnych
          • głosowanie korespondencyjne
          • głosowanie przez pełnomocnika
        • Obwieszczenie Burmistrza Miasta
        • wykaz miejsc do umieszczania plakatów wyborczych
        • Obwodowe Komisje Wyborcze
      • 2015
      • 2019
        • Oświadczenia
        • Obwodowe Komisje Wyborcze
        • Informacje dla osób niepełnosprawnych
        • Informacje o głosowaniu
        • Informacje o dopisaniu do spisu wyborców
        • Wykaz miejsc do umieszczania urzędowych obwieszczeń i plakatów wyborczych
        • Informacje ogólne
        • Urzędnik wyborczy
    • Wybory ławników
    • Referendum ogólnokrajowe
      • Referendum 2015
        • Informacje ogólne
        • Informacje o głosowaniu
        • Informacje dla osób niepełnosprawnych
    • Informacje ogólne
    • Podział Gminy Miejskiej Świdnik na okręgi wyborcze
    • Podział Gminy Miejskiej Świdnik na obwody głosowania
  • Oświadczenia majątkowe
    • Wzory formularzy
    • Klauzula informacyjna dla osoby fizycznej składającej oświadczenie majątkowe
    • Pracownicy jednostek organizacyjnych i instytucji kultury
    • Pracownicy Urzędu Miasta Świdnik
    • Radni Gminy Miejskiej Świdnik
  • Zamówienia publiczne
    • Zamówienia publiczne powyżej 30 tys. euro
    • Zamówienia publiczne poniżej 30 tys. euro
  • Sprawozdania
  • Współpraca z organizacjami pozarządowymi i sport
    • Otwarte konkursy ofert
      • Wzory dokumentów
      • Otwarte konkursy- archiwum
      • Otwarte konkursy ofert- ogłoszenia
      • Otwarte konkursy ofert- wyniki
    • Małe granty
      • Małe granty- instrukcja
      • Wykaz ofert
      • Wzory dokumentów
    • Podstawy prawne
    • Program współpracy
      • Archiwum
      • Program współpracy na 2015 rok
      • Program współpracy na 2017 rok
      • Konsultacje programu współpracy
      • Sprawozdania z realizacji programu współpracy
    • Archiwum
    • Stypendia, nagrody i wyróżnienia Burmistrza Miasta Świdnik w dziedzinie sportu
    • Logo i księga znaków
  • Promocja Miasta
    • Rejestr instytucji kultury
    • Instytucje kultury
      • 2020
    • Honorowy Patronat Burmistrza Miasta Świdnik / Komitety Honorowe
    • Media społecznościowe
    • Stypendia/Nagrody BMŚ
      • Stypendia w dziedzinie działalności artystycznej
      • Nagroda w dziedzinie kultury
    • Zawiadomienie o imprezie artystycznej lub rozrywkowej
    • Ewidencja obiektów świadczących usługi hotelarskie, niebędących obiektami hotelarskimi
  • Ekoportal
  • Informacje o biuletynie
    • Mapa serwisu
    • Redakcja biuletynu
    • Słownik skrótów
    • Historia zmian
    • Statystyka odwiedzin
  • Zarządzanie kryzysowe
  • Kwalifikacja wojskowa
  • Powszechny Spis Rolny
  • Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021

Struktura organizacyjna

Lista komórek struktury

  • URZĄD MIASTA ŚWIDNIK
    • Biuro Prawne
    • Urząd Stanu Cywilnego
    • Wydział Podatków i Opłat
    • Wydział Budżetowo-Finansowy
    • Wydział Inwestycji i Nieruchomości
    • Wydział Obsługi Klienta
    • Wydział Organizacyjny
    • Wydział Funduszy Europejskich
    • Referat Informatyczny
    • Biuro Samorządowe
    • Wydział Infrastruktury i Zamówień Publicznych
    • Wydział Spraw Społecznych i Mieszkaniowych
    • Wydział Edukacji
    • Wydział Promocji Miasta
Szanowni Państwo, nasze serwisy internetowe wykorzystują pliki cookies, aby spełniać lepiej Państwa oczekiwania. Zapisywanie plików cookies można zablokować zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje dotyczące cookies.
Urząd Miasta Świdnik Biuletyn Informacji Publicznej
  • Adres ul. Stanisława Wyspiańskiego 27,
    21-040 Świdnik
  • Telefon 81 751 76 09
  • FAX 81 751 76 08
  • Adres e-mail urzad@e-swidnik.pl
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza http://epuap.gov.pl/wps/portal/stre...
  • Strona WWW http://www.swidnik.pl
Przydatne linki:
Deklaracja dostępności
Kontakt
Instrukcja użytkownika BIP
Informacje dla niepełnosprawnych
Statystyki

Panel administracyjny
Wrota Lubelszczyzny
Program Regionalny - Narodowa Strategia Spójności
Województwo Lubelskie
Unia Europejska - Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego